Proste Historie
Proste Historie
Proste Historie
Proste Historie

Złoty Paragon 2017 - Nagroda Specjalna Kolegium Redakcyjnego za linię produktów - markę Proste Historie.

Wyróżnienia dla najlepszych produktów rynku FMCG, przyznane przez czytelników znanego pisma branżowego Hurt & Detal w ramach siódmej edycji plebiscytu. Dzięki Kupcom - Czytelnikom, którzy wzięli udział w specjalnym głosowaniu, redakcja miesięcznika mogła zaprezentować te produkty, które w 2016 roku w danej kategorii sprzedawały się najlepiej.

Złoty Paragon 2017 Produkt Wyróżniony.

Złoty Paragon 2017 - Produkty wyróżnione: "Szpinak siekany" i "Pierogi z serem" Proste Historie.

Przebój FMCG 2017 - linia Pierogów Chłodzonych Proste Historie.

Zgłoszonych zostało blisko 500 produktów w 51 kategoriach. Wśród artykułów wyróżnionych przez jurorów, detaliści wskazali instytutowi badawczemu Millward Brown wyroby posiadające ich zdaniem- największy potencjał sprzedaży.

W tej edycji konkursu tytuł „Przeboju FMCG 2017” uzyskała linia Pierogów Chłodzonych marki Proste Historie w kategorii produktów garmażeryjnych.

Hit Handlu Wybór Detalistów 2016  dla

Hit Handlu Wybór Detalistów 2016 dla "Pierogów z mięsem" Proste Historie w kategorii mrożone dania gotowe oraz Nagroda Specjalna Hit Handlu 2016 za Relaunch Roku.

Nagroda Hit Handlu Wybór Detalistów przyznana przez detalistów - czytelników miesięcznika branżowego Handel. Nagroda Specjalna dla Iglotex SA przyznana przez redakcję tego czasopisma, za innowacyjność i podążanie za trendami na rynku FMCG.

Przebojowy Produkt FMCG 2016  dla linii zup kremów Proste Historie;  pierwsze miejsce w kategorii mrożonki.

Przebojowy Produkt FMCG 2016 dla linii zup kremów Proste Historie; pierwsze miejsce w kategorii mrożonki.

Konkurs "Przeboje FMCG" organizowany jest od wielu lat przez znaną gazetę branżową Życie Handlowe, która trafia do hurtowni spożywczych w całej Polsce jak również do hal dystrybucyjnych sieci ogólnopolskich. Organizator konkursu jest również właścicielem portalu www.portalfmcg.pl.

Złoty Laur Konsumenta w kategorii żywność mrożona  2016, 2013, 2010, 2009 - 2006.

Złoty Laur Konsumenta w kategorii żywność mrożona 2016, 2013, 2010, 2009 - 2006.

„Laur Konsumenta” jest znanym i cenionym projektem konsumenckim, mającym na celu wyłonienie najpopularniejszych produktów na polskim rynku. Nagroda jest wyrazem uznania kupujących oraz informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. Opinie gromadzi ogólnopolski plebiscyt obejmujący głosowanie telefoniczne oraz głosowanie na stronach internetowych. Organizator mapuje krajobraz rynkowych tendencji emitując potężny sygnał, na który odpowiadają tysiące respondentów.

Brązowa Perła Rynku FMCG 2016 dla

Brązowa Perła Rynku FMCG 2016 dla "Pyz z mięsem" Proste Historie.

Nagroda przyznanego w ramach X edycji niezależnego plebiscytu branżowego – ogólnopolskiego badania Perły Rynku. Celem badania jest nagrodzenie najlepszych nowości produktowych w najważniejszych kategoriach. Badanie Perły Rynku jest największym i jednym z najstarszych projektów wyłaniających najlepsze produkty głosami handlu. Inicjatorami i organizatorami akcji są miesięczniki branżowe: „Wiadomości Handlowe” i „Wiadomości Kosmetyczne”. 

Dobra Marka 2016 - Jakość, Zaufanie, Renoma;  kategoria

Dobra Marka 2016 - Jakość, Zaufanie, Renoma; kategoria "Odkrycie roku" (produkty mrożone).

Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku. W ramach Programu organizowanego przez redakcję Biznes Trendy dziennika Rzeczpospolita oraz redakcję Forum Biznesu dziennika Gazeta Prawna, już po raz siódmy zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz, dokonanych między innymi na podstawie ogólnodostępnych źródeł, objęte zostały głównie: pozycja rynkowa poszczególnych marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.

Facebook
Youtube